Kontakt do Banku Pekao S.A. ☎️
Z Bankiem Pekao S.A. istnieje wiele możliwości kontaktu. Możesz kontaktować się telefonicznie, mailowo lub online za pomocą czatu z ekspertem czy formularza kontaktowego. Za pomocą formularza możesz zamówić rozmowę, wystarczy podać imię i nazwisko, numer telefonu, określić dogodną porę kontaktu i kliknąć wyślij. Klienci indywidualni oraz Premium mogę kontaktować się korzystając z bankowości elektronicznej Pekao24.
Kontakt telefoniczny ☎
Aby skontaktować się telefonicznie z Bankiem Pekao należy dzwonić na jedną z podanych Infolinii.
Infolinia dla Klientów Indywidualnych 22 591 22 32 lub 801 365 365. Infolinia czynna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Infolinia dla Klientów Premium 22 591 23 51 lub 801 351 351. Infolinia czynna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Infolinia dla Bankowości Prywatnej 22 591 20 10, telefonicznie zawieranie transakcji walutowych odbywa się pod numerem 22 582 78 85 lub
22 582 78 83 (tylko dla Klientów posiadających zawarte umowy o Telefoniczne Zawieranie Transakcji Walutowych).
Infolinia dla Klienta Biznesowego 22 591 23 23 lub 801 666 555. Infolinia czynna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Infolinia i obsługa Klienta Biura Maklerskiego 22 591 22 00 lub 800 105 800. Infolinia czynna w dni robocze w godzinach 8:00 - 20:00.
Obsługa rachunków objętych procesem monitoringu i windykacji odbywa się pod numerami: 22 571 68 25, 22 578 86 25, 22 591 24 44, 22 591 24 43, 22 571 68 26, 22 578 86 26, 22 571 68 42, 22 578 86 42. Infolinia czynna w dni robocze w godzinach 8:00 - 21:00.
Kontakt czat
Jeśli nie korzystasz z Pekao24, możesz skontaktować się z ekspertem za pomocą czatu. W tym celu należy na stronie internetowej kliknąć rozpocznij czat. Usługa ta czynna jest w godzinach 7:00 -22:00.
Kontakt telefoniczny |
Klienci Indywidualni Klienci Premium Bankowość Prywatna Klienci Biznesowy Klienci Biura Maklerskiego Obsługa rachunków objętych procesem monitoringu i windykacji |
---|---|
strona www | |
Adres |
Bank Pekao SA |