Kontakt do e-Toll
Z Centrum Obsługi Klienta systemu e-Toll możemy kontaktować się telefonicznie oraz mailowo.
Kontakt telefoniczny ☎
Użytkownicy systemu e-Toll mają do dyspozycji całodobowe Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta pod następującymi numerami:
800 101 101 - numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych
+48 22 521 10 10 oraz +48 22 519 77 77 - numer płatny, dedykowany użytkownikom telefonów komórkowych i dzwoniących z zagranicy.
Informacje udzielane są w języku polskim, angielskim, niemieckim oraz rosyjskim
Kontakt email
Aby skontaktować się mailowo z Centrum Obsługi Klienta, należy wysłać zgłoszenie na adres: @ - sprawdź adres e-mail
rodzaj kontaktu
Kontakt telefoniczny | |
---|---|
Kontakt email | |
strona www | |
Adres |
Polska |
Dane kontaktowe z dnia
Źródło informacji o kontakcie