Kontakt do Getin Banku
Z Getin Noble Bankiem istnieje możliwość kontaktu telefonicznego, mailowego jak i poprzez formularz kontaktowy. Za pomocą formularza można kontaktować m.in. w sprawie ofert czy złożyć reklamację.
Kontakt telefoniczny ☎
Aby skontaktować się telefonicznie z Getin Bankiem należy dzwonić na Infolinię pod numerem 664 919 797 lub +48 32 604 30 01 (z zagranicy). Infolinia dla Klientów Indywidualnych dostępna jest całodobowo, 7 dni w tygodniu z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które to obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00. Najszybciej dodzwonisz się między godziną 7:00 a 10:00.
Aby zastrzec kartę należy zadzwonić pod numer +48 32 604 31 61, usługa czynna jest całodobowo, 7 dni w tygodniu.
Obsługa telefoniczna Sektora publicznego oraz Klientów firmowych odbywa się pod numerem 608 019 700 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00.
Kontakt e-mail
Aby skontaktować się mailowo należy wysłać wiadomość na adres kontakt@getinbank.pl
Kontakt telefoniczny |
Infolinia Zastrzeżenie karty Sektor publiczny, Klient firmowy
|
---|---|
Kontakt email |
kontakt@getinbank.pl |
strona www | |
Adres |
Getin Noble Bank SA |