Kontakt do Play ☎️
Z firmą Play możesz kontaktować się telefonicznie lub za pomocą czatu z konsultantem. Aby skontaktować się w ten sposób należy podać imię, nazwisko, numer konta abonenckiego lub telefonu, którego dotyczy sprawa, hasło do konta (z umowy), PESEL i adres zameldowania. Informację te potrzebne są do zidentyfikowania Klienta. W przypadku klientów biznesowych należy podać pełną nazwę firmy, adres siedziby i NIP.
Kontakt telefoniczny ☎
Jeśli jesteś Klientem indywidualnym i chcesz skontaktować się z firmą Play telefonicznie, należy dzwonić pod numer 790 500 500 lub *500 (jeśli dzwonisz z telefonu w Play). Numer dla Klientów biznesowych to 790 600 600 lub *600 (jeśli dzwonisz z telefonu w Play). Czas oczekiwania na połączenie to około 15 sekund.
Kontakt czat
Aby skontaktować się z Play za pomocą czatu, należy na stronie internetowej Play kliknąć na okienko w prawym dolnym rogu 'Dzień dobry. Co mogę dla Ciebie zrobić'. Jest również możliwość porozmawiania na czacie z konsultantem za pomocą aplikacji Play24. Usługa ta dostępna jest dla klientów indywidualnych oraz prowadzących działalność gospodarczą.
Kontakt telefoniczny |
Klienci indywidualni Klienci biznesowi |
---|---|
strona www | |
Adres |
P4 Sp. z o.o. |
Adres do korespondencji |
P4 Sp. z o.o. Skrytka pocztowa 43 02-671 Warszawa
|