Kontakt do T Mobile ☎️
Z firmą T-Mobile można kontaktować się na kilka sposobów: telefonicznie, za pomocą czatu z konsultantem, przez WhatsApp oraz Facebook Messenger. Istnieje również możliwość zamówienia rozmowy, w tym celu należy zostawić swój numer telefonu oraz wybrać temat rozmowy. Można również przesłać zgłoszenie przez 'Mój T-Mobile', po zalogowaniu do swojego konta.
Kontakt telefoniczny ☎
Aby skontaktować się telefonicznie z T-Mobile należy zadzwonić pod następujące numery:
602 900 000 lub 22 413 69 96 (dla Klientów indywidualnych),
604 604 604 (dla Klientów korporacyjnych)
na kartę *9602 (z T-Mobile na kartę), a także 602 960 200 (z innych numerów)
Kontakt czat
Aby skontaktować się z konsultantem T-mobile za pomocą czatu należy kliknąć na stronie internetowej 'Rozpocznij czat' (po lewej stronie). Następnie zalogować się lub pominąć ten krok i podać imię i nazwisko oraz numer telefonu. Konsultanci dostępni są codziennie w godzinach 7:00 - 23:00
Kontakt WhatsApp
W celu skontaktowania się z T-Mobile przez aplikację WhatsApp należy dodać numer +48 22 307 30 33 do swojej książki adresowej w telefonie, a potem wyszukać go w aplikacji. Przy pomocy tej aplikacji załatwisz tylko te sprawy, które nie wymagają weryfikacji konta w systemie T-Mobile.
Kontakt Facebook Messenger
Aby skontaktować się przez aplikację Messenger należy wejść na oficjalny profil T-Mobile (www.facebook.com/tmobilepl). Konsultanci są dostępni codziennie w godzinach 7:00 - 23:00. Możesz załatwić w ten sposób tylko sprawy nie wymagające weryfikacji konta w systemie T-Mobile.
Kontakt telefoniczny |
Dla Klientów indywidualnych Dla Klientów korporacyjnych Na kartę |
---|---|
strona www | |
Adres |
T‑Mobile Polska S.A. |